Megrendeléstől
számítva mennyi idő múlva vehető át a termék?
A
termék átvételének ideje függ a készletünktől és a
választott fizetési és szállítási módtól.
Amennyiben a termékből van készleten, akkor a megrendelés beérkezését követően azonnal átvehető az üzletünkben.
Amennyiben a terméket be kell szereznünk, akkor erről a tudomásunkban lévő információkat igyekszünk a rendelést követően nyomban megosztani a megrendelővel. Ez az idő sajnos előre pontosan nem meghatározható és termékenként változó.
Amennyiben a termékből van raktárkészleten és utánvétet, vagy bankkártyás fizetést választotta fizetési módnak akkor a 13:00-ig beérkezett megrendeléseket még aznap feladjuk. A kiszállítás 1-2 napot vesz igénybe.
Amennyiben a termékből van a készletünkön és előreutalást választotta fizetési módnak, akkor a teljes termékdíj (az esetleges szállítási költséggel együtt) elutalását követően készítjük össze a megrendelését. Ha az utalás 13:00-ig beérkezik hozzánk, akkor aznap feladjuk a csomagot az Ön részére. A termék a rendelés leadását követően a fizetési módtól függetlenül foglalásra kerül.
Mit
jelent a
"Csak rendelésre" jelzés?
Webáruházunk az aktuális raktárkészletünket mutatja. A
terméknél "Csak
rendelésre" felirat azt jelenti, hogy a termék jelenleg
nincs készleten, beszerzés alatt van. Ezek
a termékek ugyan úgy vásárolhatóak, mint az összes termékünk
az áruházban. A szállítási idővel kapcsolatosan további
egyeztetés szükséges. rendeles@celsiusonline.hu
Ezeknél a termékeknél szereplő árak a legutolsó beszerzéskori árak. A jelenlegi helyzetre való tekintettel sajnos nem tudjuk garantálni, hogy ezek a következő rendeléskor változatlanok maradnak. Ebben az esetben felvesszük a vásárlóval kapcsolatot és tájékoztatjuk a lehetőségekről.
A
termékek készleten vannak?
A
webáruházban kínált termékek nagy része a rendeléstől
számított 2-3 munkanapon belül tudjuk elküldeni. A webáruház
valós készletet kezel. Azok a termékek, amelyek nincsenek
készleten a „Csak rendelésre” jelzővel láthatod a
webáruházban. Ezek esetében a beszerzés kb. 10 munkanapot vesz
igénybe.
Milyen
fizetési módok közül választhatok?
Személyes
átvétel estén készpénzzel, vagy bankkártyával lehet fizetni
az üzletünkben.
Házhozszállítás esetén utánvétet
választva készpénzzel lehet fizetni a futárnál, vagy
választhatja az előreutalást.
Lehet
regisztráció nélkül is vásárolni?
Igen.
Rendszerünk lehetővé teszi a regisztráció nélküli
vásárlást, de egyes funkció és akciók csak a regisztrált
felhasználóinknak érhető el.
Telefonon tudok rendelést leadni?
Nem, telefonon nem veszünk fel rendeléseket:
Rendelésedet a webáruházon keresztül tudod leadni.
Mi van akkor, ha nem a megfelelő terméket rendeltem meg magamnak?
Erre
is van megoldás. A tévesen megrendelt terméket természetesen
visszaküldheted hozzánk, de csak a sérülésmentes és hiánytalan
termékeket fogadjuk el. A
visszaküldés költsége téged terhel. Utánvéttel feladott
visszárut nem veszünk át.
Ha
minden rendben van a termékkel, akkor az általad megadott
bankszámlaszámra visszautaljuk a termék árát.
Ezalatt
lehetőséged van egy új megrendelést leadni a megfelelő termére.
Ha hiányzik valami a csomagomból, akkor azt hogyan kapom meg?
Ha valami nincs a csomagodban, akkor először is nyugodj meg és írj egy üzenetet a rendeles@celsiusonline.hu email címre. Utánajárunk a dolognak és természetesen ingyen elküldjük a hiányzó terméket.
Hogyan
és meddig tudom a kosaram tartalmát módosítani?
A
kosár tartalmát a rendelés leadásáig tudja módosítani. A
legegyszerűbb módja, ha a „x termék van a kosaramban” gombot
használja. Növelheti, vagy csökkentheti a kosarában lévő
termékek számát, vagy akár törölheti is a terméket.
Cégem
számára is tudok vásárolni?
Természetesen
igen. Akár regisztráció nélkül is. A funkció eléréséhez a
kívánt termékek kiválasztása után elég az „x
termék van a kosarában”, majd „tovább a fizetéshez”
kattintva juthat el. Itt kell megadni cége adatait a számlázáshoz.
Miért
nem tudom kiválasztani a házhoz szállítás funkciót?
Abban
az esetben, ha több termék is van a kosarában és az tartalmaz
olyan terméket is, amelyet csak az üzletünkben lehet átvenni a
rendszer nem kínálja fel a kiszállít lehetőségét.
A
rendelés leadás után van lehetőségem módosítani a
rendelést?
Természetesen
van rá lehetőség. Kérjük írjon nekünk emailt!
(Az
elérhetőségünk a
webáruházunk aljára görgetve találja.)
Hogyan
tudom lemondani a rendelésem?
Rendelését az
elérhetőségekben szereplő emailcímen tudja lemondani.
(Az
elérhetőségünk a
webáruházunk aljára görgetve találja.)
Hogyan
érvényesíthetem a garanciát?
Minden a
cégünk által árult termék, amely rendelkezik
garanciával a garancialevelében foglaltak szerint kell eljárni.
További információkért forduljon hozzánk bizalommal! Kérjük
írjon emailt!
(Az
elérhetőségeinket a webáruházunk aljára görgetve találja.)
Nem
a használati utasításoknak megfelelően történt a beszerelés.
Mi a teendő?
Beszerelés
és üzemeltetés előtt kérjük figyelmesen olvassák végig a
beszerelési és használati útmutatóinkat. A javasolttól eltérő
módon beépített termékekért a Celsius-Therm Kft. nem
vállal felelősséget.
Nem találok választ a kérdésemre a felsoroltak között. Mit tegyek?
Kérdéseivel
forduljon hozzánk bizalommal!
(Az
elérhetőségeinket a webáruházunk aljára görgetve találja.)